درباره وبلاگ


باسلام وتشکر این وبلاگ قصد توهین به هیچ یک از احاد کشوری را ندارد در صورت مشاهده هرگونه جسارتی ان را در نظرات بنویسید تا تصحیح شود. ______________________ اقایان و بانوان محترم لطف کردین که به این سایت آمدین و موجب سکته ما شدین(از فرط خوشحالی)بازهم ما را دق مرگ کنید زیرا خوشحال میشویم در ضمن اگر میتوانید کلیک کنید ؟اگر زحمت نیست؟ توی نظرسنجی شرکت کنید نظظظظظظریادتان نرود خواهش میکنم نظر بدید اگه نظر ندادید یعنی سایت ما ... است. خلاصه بگم داداش شرمندم کردینا بازم بیایین اگر فردی میخواهد در مورد من اطلاعاتی داشته باشد میتواند به پروفایل نویسنده مراجعه کند
موضوعات
طنز،کاریکاتور،طنزسیاسی،داستان
مطالب انتقادی،عـکس،طنزسیاسی



دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, :: 18:0 ::  نويسنده : سیدیوسف
دنيا


 
 
 
خانه‌ای عجیب و
ساخته شده از توپ پینگ پنگ
مالک یک آپارتمان کوچک خانه خود را به شکلی غیر متعارف تزئین کرده است که این شیوه عجیب تزئینی از علاقه بیش از حد وی به ورزش پینگ پنگ آب می خورد.

به گزارش خبرگزاری مهر، این فرد که خود در یک شرکت معماری داخلی کار می کند به شدت به بازی پینگ پنگ علاقمند است و از این رو تصمیم گرفته آپارتمان کوچک خود را که تنها برای خواب و نگهداری از وسایلش از آن استفاده می کند با استفاده از 25 هزار توپ پینگ پنگ تزئین کند.
 

این آپارتمان که اکنون تمامی دیوارهایش از توپهای کوچک و سفید پینگ پنگ پوشیده شده است دیوار به دیوار شرکت معماری است که صاحبخانه «دانیل آرشام» در آن مشغول به کار است.
 

بر اساس گزارش گیزمودو، کل این آپارتمان توپ پینگ پنگی از یک فضای کوچک که تخت خوابی آن را پر کرده، یک کمد لباس و چند طبقه برای قرار دادن وسایل و دستشویی تشکیل شده است.
 


 
 
آدم‌ فضایی ها
در مزارع اندونزی !! (+عکس)
رسانه‌های دولتی اندونزی اعلام كردند كه در پی وجود حلقه‌ها و اشكال مختلف در مزارع برنج این كشور، مردم به حضور آدم‌های فضایی اعتقاد پیدا كردند!

«گانتور پور وانتو» رییس دهكده‌ای در اندونزی در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دولتی این كشور تصریح كرد: این حلقه‌ها و اشكال، شبیه به گل و گیاه است و در اكثر شالیزارهای منطقه «سلمان» یافت می‌شود.

این مقام مسئول در ادامه به خبرگزاری فرانسه خاطر نشان كرد: در یك هفته گذشته تعداد زیادی از این اشكال و حلقه‌ها بر روی مزارع و شالیزارهای این منطقه و چند ناحیه همجوار شكل گرفته‌اند. مردم احتمال می‌دهند كه این اشكال را آدم‌های فضایی بر روی شالیزارهایشان به وجود آورده‌اند.

بر اساس اعلام دپارتمان كشاوزی این كشور، تاكنون در 70متر از این اراضی این اشكال به وجود آمده‌اند. با این حال، تاكنون علت به وجود آمدن این حلقه‌ها و مشخص نشده است.


 

هر کس با زنی نامحرم شوخی کند برای هر کلمه که با او گفته است، هزار سال در آتش دوزخ او را زندانی می کنند. و آن زن اگر با رضایت، خود را در اختیار مرد قرار دهد و مرد او را در آغوش گیرد یا ببوسد یا تماسی برقرار سازد یا با وی بخندد و منجر به عمل خلاف شود، این زن هم مثل مرد گناهکار است و عذابش مثل اوست. ولی اگر زن راضی نبوده و مرد به زور مرتکب این عمل زشت شد، گناه هر دو بر گردن مرد خواهد بود.

 

عاقبت روابط نامشروع در کلام رسول خدا صلی الله علیه واله وسلم



در هر خیابان و پارکی نگاه کنی یک دختر و پسر دست همدیگر را گرفته و در حال عبور و مرور هستند هر چقدر هم خوشبین باشیم باز یک جای سؤال باقی میماند که : اینها که سنشان به ازدواج نمی خورد و به طور معمول خواهران و برادران هم چنین صمیمانه تمام مدت دست در دست هم نیستند تمام طول مسیر، پس این ها چه نسبیتی با هم دارند؟ یا زیبنده یک جامعه مسلمان است که این چنین راحت حکمی صریح از دین نادیده گرفته شود ؟



با هیچ زبانی نمیشود به جوانان عزیز گفت که کارشان درست نیست چون توجیهات زیادی برای این رابطه تراشیده شده و کلا به گونه ای آن را پذیرفته و منطقی میدانند و نبودش را غیر ممکن می دانند خوب در این مقاله چند سخن گهربار از پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله می آوریم باشد که از پیامبر حرف شنوی داشته باشیم و کمی در کار خود تأمل کنیم. بدون پیش داوری این ها نه حرف ستاد امر به معروف است و نه اداره منکرات حرف کسی است که خداوند به جان شریفش سوگند میخورد و او راستگو ترین راستگویان است.



باید این نکته را افزود که این دوستی های نامشروع سبب حرص و ولع و از بین رفتن حجب و حیاء در بقیه جوانان می گردد. وقتی جوانی دید جوانان دیگر به راحتی با دختر یا دخترانی دوست می شوند، و یا دختری دید دختران مثل او، با پسران ارتباط برقرار می کنند، پیش خود فکر می کند، گویا برای این کارها مانعی پیش پای او نیست. لذا اگر چه دختر و پسری باشند که چندان تمایل به ارتباط نامشروع ندارند، اما به خاطر عدم نبودن تقوای بالا و نداشتن شناخت درستی از دین و برخوردار نبودن از معارف بلند دینی و از طرفی وسوسه شیطان، همه اینها دست به دست هم می دهند، زمینه را برای ورود اکثر جوانان به این باتلاق متعفن فراهم می سازند.



وقتی در بین اکثر جوانان جامعه روابط نامشروع رواج یافت، زندگی برای افراد سالم و متدین و کسانی که پایبند به دین و مذهبی هستند، مشکل خواهد بود. در حقیقت چنین جامعه ای به مرضی مبتلا شده که درمان آن بسیار سخت و یا غیر قابل علاج می گردد. همان گونه که اکثر جوامع غربی و برخی کشورهای اسلامی از این روابط نامشروع به ستوه آمدند و دائم در صدد درمان آن می باشند، که متاسفانه به خاطر دوری از دین و معنویت موفق نشده اند. و تنها راه درمان، بازگشت به دین و هویت و اصالت فرهنگی می باشد. اکنون به روایاتی در این مورد توجه فرمایید:

 

 

 

رسول گرامی اسلام صلی الله علیه واله وسلم درباره ارتباط زن و مرد نامحرم فرمود:

«با عدوا بین انفاس الرّجال و النساء فانه اذا کانت المعاینة واللقاء کان الدّاء الّذی لا دواء له».



بین مردان و زنان نامحرم جدایی ایجاد کنید [تا با هم برخورد و تماس نداشته باشند]؛ زیرا هنگامی که آنان رو در روی یکدیگر قرار گرفتند و با هم رفت و آمد داشتند، جامعه به دردی مبتلا خواهد شد که درمان نخواهد داشت.



ادامه مطلب ...


يارو نشسته بوده پشت بنز آخرين سيستم، داشته صد و هشتاد تا تو اتوبان ميرفته، يهو ميبينه يك موتور گازي ازش جلو زد!

خيلي شاكي ميشه، پا رو ميگذاره رو گاز، با سرعت دويست از بغل موتوره رد ميشه.

يك مدت واسه خودش خوش و خرم ميره، يهو ميبينه دوباره موتور گازيه قيييييژ ازش جلو زد!

ديگه پاك قاط ميزنه، پا رو تا ته ميگذاره رو گاز، با دويست و چهل تا از موتوره جلو ميزنه.

همينجور داشته با آخرين سرعت ميرفته، يهو ميبينه، موتور گازيه مثل تير از بغلش رد شد!!

طرف كم مياره، راهنما ميزنه كنار به موتوريه هم علامت ميده بزنه كنار.

خلاصه دوتايي واميستن كنار اتوبان، يارو پياده ميشه، ميره جلو موتوريه، ميگه: آقا تو خدايي! من مخلصتم، فقط بگو چطور با اين موتور گازي كل مارو خوابوندي؟!

موتوريه با رنگ پريده، نفس زنان ميگه: والله ... داداش.... خدا پدرت رو بيامرزه که واستادي... آخه ... كش شلوارم گير كرده به آينه بغلت !!!!

 



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب